Chcete zažít snové milování? Zacvičte si!

Fotografie publikována se svolením FreeDigitalPhotos.com

Napadlo vás někdy, že díky cvičení můžete dosáhnout intenzivnějšího orgasmu nebo vůbec dosáhnout orgasmu a navíc dopřát skvělý sex i partnerovi? Teď není řeč o zpevnění těla, ale zpevnění pánevního dna, které vám zaručí neskutečný a nezapomenutelný sexuální zážitek.

Cvičením k lepšímu sexu? To není utopie, ale prostá skutečnost.

Tak zaprvé, budete-li cvičit a pravidelně sportovat, budete v lepší fyzické kondici a nejenže budete sex zvládat lépe a budete vytrvalejší, ale přinesete sobě i drahé polovičce lepší zážitek.

Za druhé, budete-li cvičit, budete se cítit lépe, vaše tělo bude pevnější. Pokud trpíte nějakým komplexem, zapomenete na něj a budete se místo svému komplexu moct věnovat jen a jen sexu.

A za třetí to hlavní, dnes nebude řeč o zpevňování těla, lepší fyzičce a zdravějšímu sebevědomí, ale o zpevňování pánevního dna a dopřávání si intenzivnějších sexuálních zážitků.

O co vlastně jde?

Cviky pro posílení pánevního dna zpevní celou oblast kolem pochvy. Tato oblast je díky cvikům pevnější a pružnější. Zpevníte-li pánevní dno, pak se sexuální prožitek zdokonalí vám i partnerovi, neboť místo pohybu nahoru a dolů, můžete při sexu pochvu stahovat a stisknout tak partnerův penis.

Proč o tom mluvíme jako o zázraku? Protože stimulováním partnera stimulujete i sebe. Pohyby pochvy vedou k dráždění ženských partií přinášejících vzrušení.

A co dál?

Cviky pomůžou i v otázce porodu a vyhnutí se nástřihu hráze při porodu a v otázce zamezení stresovému vytékání, úniku moči čili inkontinenci.

Zázrak zvaný Kegelovy cviky

Tyto cviky byly objeveny již roku 1940, když do ordinace doktora Kegela (gynekolog, tehdy označovaný jako specialista na ženské choroby) přišla jedna z pacientek s problémem úniku moči. Milý pan Kegel jí řekl, že má procvičovat oslabený sval spodní části pánevního dna. Pacientka byla již trojnásobnou matkou a jak je známo, porody vedou k poškození svalu pánevního dna a k možnému úniku moči.

Pacientka musela doktorovu radu zhodnotit jako velmi užitečnou, neboť její problém se začal vytrácet a navíc po dlouhých letech manželství konečně dosáhla orgasmu. Radostně tuto novinu sdělila doktorovu Kegelovi, kterého sice tato skutečnost velmi překvapila, ale dokázal ji i využít.

Jak cvičit?

Jde o opakované zatínání svalstva spodního pánevního dna. Začít můžete i vykonávání malé potřeby (při čůrání je na pár okamžiků zadržujte).

Pokud nevíte, jak na to a jaký sval stahovat. Můžete si před tím pomoci ověřením, o jaký sval jde. Stačí si zastrčit prst do pochvy a následným stažením v okamžiku, kdy se trefíte, stáhne se pochva kolem prstu. Sval držte stažený 3 sekundy, a pak povolte na další 3 vteřiny. Opakujte 10krát aspoň 3krát denně. Příště již ale cvičte bez prstu.

Fotografie publikována se svolením FreeDigitalPhotos.com

Markéta Vlková (13 Příspěvků)



Můžete zanechat odpověď, nebo zpětný odkaz z vašich vlastních stránek.

Napsat komentář