Chci pekáč buchet na břiše a stále se nic neděje

pekáč buchet

U hubnutí a celkového zpevňování těla patří bříško mezi nejproblematičtější partie celého těla. Bohužel tuk, který se uloží v oblasti pasu, je nelítostný jak k ženám, tak mužům. Je příliš odolný vůči cvičení i všelijakým dietám. Břicho se stává jednou z prvních obětí stresu, nedostatku pohybu a špatného stravování. Tuk, který ulpí na břiše, není pouze nevzhledný, ale také velmi nezdravý. Záleží také na skutečnosti, kde přesně se ukládá. Jestliže se hromadí zásoby pouze pod kůží a vytváří faldíky, vaše zdraví v ohrožení není. Pokud však dochází k ukládání tuku kolem vnitřních orgánů, což většinou bývá u mužů: abdominální tuk, jde už skutečně o zdraví! Takové vypouklé břicho má vzhled „pivního mozolu“ a namísto faldíků je pevné a tvrdé. Mnohdy dochází i na kombinaci obou možností. Problémy s uloženým tukem nejsou pouze otázkou „baculatých“ lidí. Ale pokud pravidelně nesportujete, žijete ve stresu a konzumujete nezdravé potraviny, také nemáte zdaleka vyhráno. U lidí na první dojem štíhlých, lze kolikrát nalézt větší množství útrobního tuku než u lidí plnějších tvarů, ale aktivních.

Jak zatočit s tukem na břiše

S tukem na břiše lze skoncovat dvěma způsoby. Je nutné zkombinovat správný jídelníček a aerobní cvičení. Mnoho lidí posiluje a cvičí bříško a jsou nešťastní z toho, že svaly stále nejsou vidět. Jak bylo zmíněno – člověk může být na pohled štíhlý, ale tuky mít uložené může. Pokud se v této oblasti stále nachází tuková vrstva, můžete cvičit o duši a stejně svaly vidět nepůjdou. Sice je posílíte, ale pekáče buchet se nedočkáte. Bříško není pouze o dřině, ale také o jídle. Zrovna u břicha jde správné stravování ruku v ruce se správným cvičením. Aerobní cviky představují v honbě za pevným bříškem zhruba 30% úspěchu. Pro dosažení svého cíle je nanejvýš vhodné věnovat se 6x týdně cvičení, při kterém se vaše tepová frekvence bude pohybovat alespoň 40 – 60 minut v aerobním pásmu. Zbývajících 70% tvoří právě zmiňovaný jídelníček. Bohužel „six pack“ se nedá koupit v obchodě a za pevným tělem stojí hodiny dřiny a litry prolitého potu. Rovněž chroupat mrkev místo hranolek. Na zahnání chutě si dát třeba sušené ovoce namísto krémového zákusku. Nemyslím, že by bylo nutné mít „buchty“, ale být zdravý a v kondici by měl být váš cíl.

 Zdroj obrázku: http://www.writeonedge.com

Gábina (76 Příspěvků)



Můžete zanechat odpověď, nebo zpětný odkaz z vašich vlastních stránek.

Napsat komentář